Алгоритми і програми

Алгоритми і програми. (12 год)
Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі.
Поняття констант і змінних. Присвоювання значень змінним.
Створення програм із розгалуженням і повторенням з використанням змінних.
Створення інформаційних моделей та їх застосування до розв’язування задач.
Створення ігрових проектів.
Учень (учениця)
пояснює:
  • поняття моделі;
  • поняття комп’ютерної моделі;
  • етапи створення комп’ютерних моделей;
  • розрізняє:
  • види моделей;
  • константи і змінні;
  • розуміє:
  • мету моделювання та призначення конкретних моделей, зокрема створюваних власноруч;
  • наводить приклади:
  • моделей, зокрема інформаційних;
  • описує:
  • процес розв’язування задачі з використанням комп’ютерної моделі;
  • уміє:
  • використовувати константи і змінні для розв’язування задач;
  • надавати значення змінним та змінювати їх, у тому числі програмним шляхом;
  • використовувати в конструкціях розгалуження та повторення умови зі змінними;
  • створювати та застосовувати інформаційні моделі різних типів із використанням змінних.